torsdag 8 augusti 2013

Rättvisa måste skipas i styckmordsmålet


    
Jag har följt detta märkliga mål angående styckmordet på kvinnan Cartrine Da Costa… Jag anser att det finns en rad saker som inte stämmer i målet och jag är verkligen fundersam över att dessa två läkare blev frikända…?????


Men det verkar som att lagen gäller för bara högt uppstående samhället i sverige…och inte för andra medborgare..Allas lika värde gäller inte tydligen när det gäller prostituerade. Vem tänker på denna kvinnas liv och förutsättningar till ett bra liv i sverige? 

Hur kan lagen göra så dessa läkare blev frikända?? Då det finns massor med bevis i boken ”Catrin och rättvisan” men som döljs för massmedia som vanligt….. se nedanståwende länk:


Man hittar inte ett lik efter vägen och så tar med det till en obduktionssal och styckar detta (en pingsthelg)…och sedan gömmer dessa likdelar och ännu märkligare att två läkare gör något sådant.. och dessutom har ju ett barn till almänläkaren bevittnat att huvudet blivit avskuret från kroppen och trillat ned i papperskorgen…..och i rapporter fanns uppgifter om att dottern till allmänläkaren blivit utsatt för insest…men trots att man påtalat detta ,så har ingen anmälan gjorts….


Måhända att det beror på att man inte vill anklaga läkare eller män i höga positioner?? I så fall är rättssystemet ur funktion…


Gå in och läs om detta märkliga mål…som jag anser är ställt utom alla rimliga tvivel att dessa två läkare är skyldiga..


Men jag har min teori: Jag tror inte att det var ett avsiktligt mord, inte ens i obducentens påstående att han hittat sin döda fru strypt i ett skärpt och i sänggaveln iklädd sexiga underkläåder…Vem vill iklädda sig sexiga kläder när man skall ta livet av sig????


 Hur kan detta kallas ett självmord. Alltså tror jag att han arrangerade ett självmord och sedan anmälde detta som ett självmord.. Ve tar ivet av sig iförd sexiga underkläder och en stola.?


Jag tror att båda dessa tragiska mord eller olycksfall i sexuell utövning av strypsex som detta beror på är orsaken.. Jag tror att det handlade om strypsex som kan leda till dödsfall…Alltså tror jag inte att avsikten var att döda varken frun eller den prostitorerade Catrine Da Costa som obducentens var fru…


Jag har följt rättegången i detta mål och jag anser att detta mål inte är rättsligt korrekt mot den mördade..

Läs boken Catrin och rättvisan: denna bok visar vekligen på alla konstiga förehavanden inom rättssystemet…
http://www.bokus.com/bok/9789185011131/catrine-och-rattvisan









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar